Kirkon Ulkomaanapu toimittaa apua kriisialueille

Sota Ukrainassa on ajanut valtavan määrän ihmisiä pakolaisiksi. Kirkon Ulkomaanapu auttaa erityisesti kaikkein heikoimmassa asemassa olevia ja apua eniten tarvitsevia. Käytännössä annettava apu on esimerkiksi vettä, ruokaa, saippuaa ja muita perustarvikkeita.

Anna apusi KUA:n katastrofirahastoon ukrainalaisten auttamiseksi:

• Tekstiviestilahjoitus: Lähetä tekstiviesti APU20 (20€) tai APU50 (50€) numeroon 16499
  • Mobilepay-lahjoitus: Lahjoita MobilePaylla numeroon 36263

• Perinteinen tilisiirto: Nordea: FI33 1572 3000 5005 04, viitenumero: 2943

Tai klikkaa itsesi KUA:n lahjoitussivulle sivun alalaidan kuvakkeesta:

Kotimaanavun keräys auttaa Suomeen jo paenneita

Myös Kotimaanapu on käynnistänyt hätäapukeräyksen Suomeen tulevien Ukrainan pakolaisten auttamiseksi. Kotimaanavun keräyksellä kerätään nyt lahjoituksia, jotta pakolaisten välttämättömistä elintarpeista pystytään Suomessa huolehtimaan.

Kotimaanavun lahjoitukset ohjataan Suomen evankelis-luterilaisen kirkon seurakuntien auttamistyöhön. Lahjoitusten avulla seurakunnat pystyvät auttamaan Suomeen saapuvia pakolaisia monipuolisesti ja konkreettisesti kautta maan.

Anna apusi Kotimaanavun hätäapukeräykseen ukrainalaisten auttamiseksi Suomessa:

• Mobile Pay -numeroon 45595.

• Perinteinen tilisiirto FI54 1596 3000 1028 99, Saaja: Kotimaanapu, Viite 10773

Tai klikkaa itsesi Kotimaansvun lahjoitussivulle alla olevasta kuvakkeesta: