Kirkkokuoro, ensimmäinen adventti 2019

Kuorot

Kirkkokuoro perustettiin v. 1911. Kuoron tärkein tehtävä on toimia avustajana jumalanpalveluksissa. Kuoro esiintyy erilaisissa tilaisuuksissa sekä järjestää omia konsertteja. Kuoro laulaa pääosin neliäänistä hengellistä musiikkia.

Jos sopivan haastava, mutta hauska kuorotoiminta kiinnostaa, ota yhteyttä kanttoriin tai tule keskiviikkona klo 17.30 kirkkokuoron harjoituksiin seurakuntatalolle. Et tarvitse aiempaa kokemusta kuorolaulusta. Tiesitkö, että tutkimusten mukaan kuorolaululla on terveyttä ylläpitävä vaikutus? Ja yhdessä laulaessa arjen huoletkin unohtuvat!

Kirkkokuoroa johtaa seurakunnan kanttori, p. 0400 981 068.

Cantus firmus
 on Kiuruveden seurakunnan ja kansalaisopiston yhteinen nuorisokuoro. Kuoron ohjelmistoon kuuluu monenlaista musiikkia, esiintymistilaisuuksien mukaan. Cantus firmuksen toiminta on tällä hetkellä tauolla.

Kuvissa Kiuruveden kirkkokuoro kirkon urkuparvella.
Jälkimmäisessä kuvassa kanttori Merja Pirkkalainen soittaa urkuja.