lapsen kädet. Lapsi värittämässä väritys kuvia.

Kerhokausi 2023-2024

Päiväkerhot alkavat viikolla 36. Ilmoittautuminen on avattu!

Päiväkerho

Päiväkerho on kristilliseen arvomaailmaan pohjautuvaa arkitoimintaa 2-5 vuotiaille lapsille.

Kerhot kokoontuvat kerran viikossa seurakuntatalolla. Kerhoaika on joko 1,5 tai kaksi tuntia.
Kerhoissa leikitään, lauletaan, askarrellaan, luetaan satuja ja hiljennytään hartaustuokioon. Ulkoilemme myös sään niin salliessa. Mukaan päiväkerhoon otetaan kotoa pieni välipala ja kerhotossut tai jarrusukat. Kerholaukku- tai reppu on myös tarpeellinen. Kerhoon voivat ilmoittautua 3-5-vuotiaat. Voit ilmoittaa lapsesi kerhoon ilmoittautumislomakkeella. Ilmoittautumisen jälkeen, voit kerhopaikkaa kysyellä joko sähköpostilla tai puhelimitse.

Ajankohtaista

Kerhoon otetaan kotoa mukaan pienet eväät, kerhotossut/jarrusukat ja vaihtovaatteet omaan reppuun tai laukkuun. Lisäksi koronatilanteesta johtuen lapsella tulisi olla mukana repussa omat sakset, liimapuikko, värikynät.

Lapsia ja aikuisia leikkimässä sateenkaari varjolla

Nuorisotyönohjaaja
Kirkkokatu 8