Nimikkokohteet, palvelusopimuksessa Suomen Lähetyseuran kansssa

Etiopia

Tuemme vähävaraisia ja vammaisia lapsia ja nuoria Etiopiassa.

Jordanian ja Pyhän maan evankelisluterilainen kirkko (ELCJHL), Palestiina

Tuemme yhteiskunnan heikoimmassa asemassa olevia perheitä Palestiinalaisalueella. Lapsille ja nuorille tarjotaan psykososiaalista tukea, tukiopetusta ja ammattiin valmistavaa koulutusta. Monet palestiinalaislapset ja -nuoret ovat traumatisoituneet Israelin ja Palestiinan pitkään jatkuneen konfliktin aikana.

Bolivian evankelisluterilainen kirkko

Hankkeen avulla on tarkoitus vahvistaa Bolivian evankelis-luterilaisen kirkon paikallisseurakuntien hengellistä elämää, julistaa hyvää sanomaa Jumalan valtakunnasta sekä edistää maaseudun alkuperäisväestön oikeuksien toteutumista yhteiskunnassa. Tavoitteena on saada lähetettyä kirkon omia lähetystyöntekijöitä syrjäseutujen seurakuntien tueksi sekä käynnistää ja vahvistaa työtä nuorten ja lasten parissa. Koulutustoiminnan, palvelun ja todistuksen avulla on tarkoitus tukea pieniä luterilaisia seurakuntia ja ohjata niitä itsekannattavuuteen.

Jukka Helle, Hong Kong

Jukka Helle toimii teologisten aineiden opettajana. Tuemme mannerkiinalaisten opiskelijoiden teologista koulutusta Hongkongissa

Kari-Antti Kitunen, Tansania

Toimii teologisten aineiden opettajana Nyakaton Raamattukoululla, Mwanzassa, Tansaniassa.

Anna Holmström, Tansania

Alueellinen kehitysyhteistyökoordinaattori, edistää työssä lasten ja tyttöjen oikeuksia.