musiikkitoimintaa

Musiikki - Jumalan luomislahja

Laulakaa Herralle uusi laulu, kokoontukaa ja ylistäkää häntä, te Herran omat!
Ps. 149:1

Uskomme mukaan musiikki ei ole ihmisen aikaansaannos, vaan Jumalan luomislahja. Vaikka ihminen voi oppia taitavasti soittamaan, laulamaan tai säveltämään, on hän parhaimmillaankin tuon lahjan vastaanottaja ja käyttäjä. Myös musiikkia kuunnellessa saa iloita jostakin ihmistä suuremmasta!

Musiikki on läsnä kaikissa seurakunnan työmuodoissa, mutta eniten jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa sekä tietenkin konserteissa. Kiuruveden seurakunnassa musiikkityötä johtaa kanttori tehden yhteistyötä seurakuntalaisten kanssa. Jos olet kiinnostunut osallistumaan seurakunnan musiikkityöhön, voit ottaa yhteyttä kanttoriin. Voit tulla mukaan kuoroon, tai esimerkiksi avustaa eri tilaisuuksissa laulamalla tai soittamalla.

Tervetuloa musiikkityön sivuille! Toivottavasti löydät oman paikkasi laulajana, soittajana tai kuulijana!

Ajankohtaista

Kirkkokuoron syyskausi alkaa 7.9.2022. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin klo 17.30 seurakuntatalolla isossa salissa.

Uudet laulajat ja ennestään kuorossa jo laulaneet ovat lämpimästi tervetulleita iästä ja musiikkitaustasta riippumatta. Aiempaa kuorotaustaa et tarvitse. Mukaan voi tulla myös kesken lukukauden. Usko pois, kuorossa on kivaa!

Tiedusteluihin vastaa mielellään seurakunnan kanttori Teresa Ahola p. 0400 981 068.

kirkkosali ja pääurut kuvassa Kiuruveden kirkko
Kirkkosali ja pääurut