SyyslomaLANIT

su 16.10. klo 12.00
Nuori pelaa hämärässä huoneessa kannettavalla tietokoneella xbox onen ohjaimella.

Hyvölänniemi

Ilmoittautuminen on päättynyt

Touhua ja tohinaa digiajan nuorille parin päivän lanirypistyksen muodossa.

BYOD! (Bring your own device)

Laitepaikkoja tarjolla 20.
Yhteydet ja tilat tarjoaa Kiuruveden seurakunta. Päivitäthän laitteistosi ja pelisi ennen pelipaikalle tuloa, sillä vaikka meillä on valokuitu niin ei sillä ihan mahdottomia imutella.

Mukaan tarvitset:

• Reilun mittaisen verkkokaapelin, joitain on seurakunnan puolesta mutta varma on varmaa.

• tietokoneen oheislaitteineen (näyttö, hiiri, näppäimistö ja mielellään kuulokkeet) virtajohtoineen jneineen.

• pussilakanaa, tyynyliinaa ja semmottista

• omat lanimäyssyt (ei alkoholia, huumausaineita, tupakkaa tai muita nikotiinivalmisteita ) ei myöskään energiajuomia. Kahvit ja -maidot tulee talon puolesta.

• jonkinsortin hygieniavälineet, sillä Ethän Sinä Halua Edelleenkään Tuoksahtaa?

Huomioithan, että laitteisto kannattaa suojata salasanalla ja oma omaisuus on hyvä merkitä ettei tule sekaannuksia.
Tarkemmat tiedot tapahtumasta lähetetään ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu tästä.

• Nuorille Nuorille