Virkatodistukset ja sukuselvitykset

Kiuruveden seurakunnan virkatodistukset ja sukuselvitykset  tilataan Kuopion aluekeskusrekisteristä.

Ohjeet tilaamiseen:

1. Yksityishenkilöt: Tilaa virkatodistus verkossa -asiointipalvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta (Huom. Sukututkimustilaukset täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä).

2. Organisaatiotilaajat: Tilaa virkatodistus verkossa -asiointipalvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta.

3. Puhelimitse numerosta 010 5733 100 ma-pe klo 9-15.

4. Asioimalla henkilökohtaisesti: Museokatu 4

5. Postiosoite PL 1064, 70101 Kuopio

Virkatodistuksen voi tilata myös Kiuruveden seurakunnan kirkkoherranvirastosta, Kirkkokatu 8 A, 74700 Kiuruvesi, puh. 017 770 0421.

Sukuselvitysmuotoiset virkatodistukset perunkirjoitusta varten saa nyt yhdellä tilauksella, kun vainaja on kuollut Kuopion alueskeskusrekisteriin kuuluvan seurakunnan jäsenenä. Todistus kattaa kaikki Suomen evankelis-luterilaisten seurakuntien tiedot 15:sta ikävuodesta alkaen.

Sukuselvitykseen kuuluvista kirkon jäsenistä ei tarvitse tilata erikseen ns. elää-todistuksia, vaan sukuselvitys kattaa myös nämä tiedot.

Sukututkimus

Sukututkimustilaus on tehtävä aina kirjallisesti joko tilauslomakkeella Linkki avautuu uudessa välilehdessätai vapaamuotoisella kirjeellä. Täytetyn tilauslomakkeen voi toimittaa:

• Kirjeitse: Kuopion aluekeskusrekisteri, PL 1064, 70101 Kuopio
  • Sähköpostin liitteenä: sukututkimukset.kuopio@evl.fi