Kaksi nuorta

Nuorille

Nuoret

Nuorille on seurakunnassamme paljon erilaista toimintaa. Rippikoulujen jälkeen tarjolla on mm. isos- ja kerhonohjaajakoulutus, erilaisia tapahtumia ja retkiä sekä muutakin säännöllistä toimintaa.

Tapahtumakalenterista näet, mitä lähiaikoina on tapahtumassa. Osa tapahtumista edellyttää ilmoittautumista, jolloin kyseisistä tapahtumista on ennakkotietoa näillä nuorten sivuilla. Myös sivun alalaidassa on nuorten toiminnan kalenteri, josta voit nähdä, mitä toimintaa on tulossa.

Nuorten toiminta keskittyy pääosin seurakuntatalolle ja Hyvölänniemen leirikeskukseen

Ilmoittautumisten tietoja hyödyntävät vain sen leirin, retken tai rippikoulun ohjaajat mihin ilmoittaudutaan. Tietoja ei luovuteta ulkopuolisille
Save-yhtye esiintyi 26.1.2017 Kulttuuritalolla yläkoulun koulukonsertissa

kappalainen
Kirkkokatu 8
74700 Kiuruvesi

Vastuualueena kasvatustyö. Vapaapäivät pääsääntöisesti maanantai ja tiistai.

Nuorisotyönohjaaja
Kirkkokatu 8a
74700 Kiuruvesi

Minut löydät Discordista tunnuksella VarkkaKiuru#2999 ja Snapchatistä tunnuksella jvarkka7