Joulukuussa lähetystyö järjestää Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksia ympäri pitäjää. Tervetuloa laulamaan, antamaan lahjoitus maailman lapsille ja kuulemaan joulun sanomaa.

To 7.12. klo 18.30 Korvikon kylätalolla klo 18.30. Kahvit alk. klo 18.

Su 10.12. klo 18 Rytkyllä klo 18. Tilaisuuden alussa tarjoilua.

Ke 13.12. klo 18.30 Sulkavanjärven kyläkirkossa. Kahvit alk. klo 18. Mukana kirkkokuoro.

Pe 15.12. klo 18.30 Ryönänjoella Marjo ja Timo Linnilällä os. Ryönänjoentie 409a.

Su 17.12. klo 17 pääkirkossa. Mukana Nuorisokuoro Anna-Mari Svärdin johdolla.

Su 17.12. klo 19 pääkirkossa. Mukana kirkkokuoro, Kiuruveden Naislaulajat ja mieskuoro Kiurun Laulu

Ti 19.12. klo 18 ABC:llä

To 21.12. klo 18 Lapinsalon kirkossa klo 18

La 6.1. klo 11.30 (jumalanpalveluksen jälkeen) seurakuntatalolla. Joulutorttukahvit. Anne Heikkinen kertoo kuulumisia Palestiinasta.

Lähetystyön tapahtumien tuotolla tuemme Suomen Lähetysseuran ja Suomen Pipliaseuran työtä maailmalla. Tapahtumissa pääset lisäksi kuulemaan työn kuulumisia ja välillä myös tapaamaan omia nimikkolähettejämme, kun he ovat kotimaanjaksolla.

Kirpputori Torintupa (Nivankatu 2) on avoinna ma – la klo 10 – 14. Tervetuloa edullisille ostoksille tai kahvittelemaan! Torintuvalle vastaanotetaan ylimääräiset, ehjät ja puhtaat, vaatteesi ja pikkutavarasi myytäväksi hyvään tarkoitukseen. Torintuvan tulot jaetaan Kiuruveden seurakunnan lähetystyön ja diakoniatyön kesken.

Lähetyspiiri kokoontuu joka toinen viikko seurakuntatalon takkahuoneessa. Mukana vapaaehtoisena Maija-Leena Jauhiainen tai Pirjo Remes, välillä myös lähetyksen pappi Miikka Huuskonen. Juomme kahvit ja vaihdamme kuulumisia, kuulemme, missä lähetystyössä mennään maailmalla, etenkin omissa nimikkokohteissamme.

Lähetyksessä on monta tapaa toimia. Voit rukoilla lähetystyön puolesta, tehdä erilaisia käsitöitä myyntiin, tulla järjestämään lounaita, osallistua tilaisuuksiin, lahjoittaa leivonnaisia, juureksia, lankoja, arpajaispalkintoja. Idea on vapaa.

Olet tervetullut mukaan myymään, esiintymään (laulamaan, soittamaan, juontamaan), neulomaan, askartelemaan jne. Tarvittaessa materiaaleja saa lähetystoimistosta.

Olethan yhteydessä

• lähetyssihteeri Sanna Wågiin, 0400 981 071
  • lähetyksen pappiin Miikka Huuskoseen, 0400 988 721

sähköpostit muotoa etunimi.sukunimi@evl.fi

"Lähetystyö lähtee halusta jakaa toisille lahjasta, jonka itse on saanut", Rolf Steffansson (Suomen Lähetysseuran toiminnanjohtaja) sanoo. "Kristinuskon harjoittamiseen kuuluu myös aina hädän kohtaaminen ja siten Jumalan valtakunnan näkyväksi tekeminen".

Tukemamme kohteet löytyvät näiltä sivustoilta, ks. sivuvalikko