Mikä olisikaan Sinun paikkasi?

Omassa seurakunnassamme on monia tapoja olla osa seurakuntaa. Vasemmalta valikosta löydät eri "työalojen" toimintaa oman mielenkiintosi mukaan.

Lasten ja lapsiperheiden toiminnassa on monmia mahdollisuuksia niin lapsille, perheille kuin aikuisillekin.

Kouluikäisten toiminnassa (pääosin 7-13 vuotiaille) on paikka niin kouluikäiselle itselleen kuin kerhonohjaajille sekä aikuisille.

Rippikoulussa voi toimia erilaisissa isosen tehtävissä.

Nuorten toiminnassa voimme yhdessä miettiä ja kehitellä, mitä kaikkea voisikaan nuorten toiminnassa tapahtua. Erilaisilla retkillä ja leireillä myös aikuisten apu ja tuki on usein tarpeen.

Lähetyksen ja diakonian puolella voit olla tarjoamassa auttavan kätesi monin eri tavoin sekä lähellä että kaukana olevan ihmisen avuksi ja tueksi.

Musiikki tarjoaa mm. mahdollisuuden toimia erilaisissa kuoroissa.

Torintuvalla pääset tekemään tärkeää työtä yhdessä toisten vapaaehtoisten kanssa. Tietenkin voit pistäytyä Torintuvalla myös kahvilla ja katsomassa löytyisikö sieltä jotakin mukavaa ja tarpeellista sinulle.