Ystäväkurssi

ti 16.4. klo 17.00 – ti 16.4. klo 19.30

Iso sali

Ilmoittaudu mukaan ystävätoiminnan kurssille, joka antaa valmiudet toimia vapaaehtoisena ystävänä yksinäiselle. Jos sinulla on kyky kuunnella ja olla läsnä, olet sopiva vapaaehtoiseksi ystäväksi. Erityistaitoja ei tarvita.

Tämän koulutuksen käytyäsi voit osallistua ystävätoimintaan itsellesi sopivalla tavalla. Voit tavata ystävääsi henkilökohtaisesti, olla ystävä verkon välityksellä tai osallistua ryhmätoimintaan. Voit osallistua toimintaan kertaluontoisesti tai sitoutua pidemmäksi aikaa. Kurssin käyminen ei sido sinua osallistumaan ystävätoimintaan, vaan voit osallistua kurssille ja pohtia vapaaehtoistoimintaan osallistumista sen jälkeen.

Ystävätoiminta on tarkoitettu kaikenlaisille ihmisille; nuorille, iäkkäämmille, opiskelijoille, perheellisille, yksineläjille, kaikille sukupuolille.

Ystäväkurssin sisältö:

• Ystävätoiminnan eri muodot
• Yksinäisyys haastaa ystävätoimintaa
• Vapaaehtoisena ystävänä toimiminen
• Vuorovaikutus ja kohtaaminen
• Vapaaehtoisen hyvinvointi

Myös ystävätoiminnassa jo mukanaolevia kutsutaan mukaan kurssille.

Ilmoittautuminen 8.4.2024 mennessä suoraan kouluttajalle pellikkaaija(at)gmail.com

Kurssi on maksuton kaikille.

Tervetuloa mukaan!

• Nuorille Nuorille