Kiuruveden seurakunnassa on uudelleen haettavana ylempää korkeakoulututkintoa edellyttävä kanttorin virka. Aiemmat hakemukset huomioidaan. Juureva ja vireä Kiuruveden seurakunta on kuuluisa monipuolisesta ja rikkaasta musiikkielämästään. Kirkossamme sinua odottavat Kangasalan Urkutehtaan (1978) 34 kertaiset urut sekä kuoriurut. Olisit tervetullut nuorekkaaseen, motivoituneeseen ja iloisella ilmeellä työskentelevään työpoppooseemme. Virkaan valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus sekä rikosrekisteriote. Viran täytössä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Lisätietoja kirkkoherra Kimmo Kivelä 0400 981 065, sähköposti: etunimi.sukunimi at evl.fi. Hakemukset kirkkoherran sähköpostiin tai Kiuruveden seurakunta, Kirkkokatu 8 A 74700 Kiuruvesi 17.5. mennessä. Haastattelut ja valintakokous ma 20.5.