Kiuruveden ruoka-apu

ma 19.6. klo 10.00

Ruoka-apu jakaa kauppojen ylijäämäruokaa parittomien viikkojen maanantaina klo 10-11.

Kiuruveden  yhteinen ruoka-apu toimii helluntaiseurakunnan temppelin tiloissa osoitteessa Koulukkaantie 2. Se on avoin kaikille vähävaraisille. Jakelu on joka toinen maanantai  klo 10-11. Jaamme erilaisia elintarvikkeita hakijan omaan käyttöön niin kauan kuin ruokaa riittää.

Ruoka-apuun lahjoittaa elintarvikkeita K-supermarket, K-market, S-market, ABC-liikenneasema, Tokmanni ja Itämaidon myymälä. Jokaisella on myös mahdollisuus lahjoittaa kuivia elintarvikeita ruoka-apuun näissä kaupoissa asioidessaan. Erityisesti ruokaisista säilykkeistä on puutetta. Lämmin kiitos lahjoituksista!

Ruoka-apua järjestämässä Kiuruveden työttömät, Kiuruveden Urheilijat, Kiuruveden helluntaiseurakunta ja Kiuruveden ev.lut.seurakunta

Kirkkokatu 8 A
74700 Kiuruvesi