Yhteisvastuukonsertti - Lahjoita mulle huominen

la 15.10. klo 19.00
Nuori, teksti

Kiuruveden kirkko

Yhteisvastuukonsertissa tänä vuonna pääsevät ääneen oman alueemme lapset ja nuoret. Konsertin tuotoilla autetaan koronapandemian seurauksista kärsiviä lapsia ja nuoria.

Yhteisvastuukonsertti on osa vuoden 2022 yhteisvastuukeräystä, jonka tuotoilla autetaan koronapandemian seurauksista kärsiviä lapsia ja nuoria Suomessa ja katastrofialueilla. Osa tuotoista jää myös kotipaikkakunnalle. Tämänvuotisen Yhteisvastuukeräyksen kampanjateema ”Lahjoita mulle huominen” nostaa esiin nuorten hädän ja toivottomuuden kokemuksen, jota pitkittynyt korona-aika ja äkkiarvaamattomat sotauutiset ovat vain lisänneet.

Tänä vuonna konsertissa pääsevät ääneen lapset ja nuoret. He, joita tämän vuoden keräyskohde tulee erityisen lähelle. Konsertissa kuullaan monipuolista musiikkia eri kokoonpanoilla ja soittimilla.

Konsertissa laulavat ja soittavat Mandi Kärkkäinen, Jere Tikkanen, Nea Rajakangas, Mirko Räty, Inka Lappalainen, Hilda Kilvensalmi, Eevi Huttunen, Kreeta Lappalainen, Oula Hyvärinen, Jami Salminen, Alisa Manninen, Helmi Huttunen, Ilmari Utriainen, Aino Lindlöf, Rianna Pääkkö, Jatta Hiltunen, Viivi Sarajärvi, Leena Toivanen, Riikka Kuonanoja, Emilia Rajakangas sekä lapsikuoro.

Konserttiin on vapaa sisäänpääsy, ohjelmamaksu on 10 € yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Tervetuloa!

Tilaisuuden järjestää Kiuruveden seurakunta yhteistyössä paikallisten lasten ja nuorten kanssa. Mukana on lapsikuoron sekä yläkoulun musiikkiryhmän väkeä.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Nuorille Nuorille