Perheiden bulevardi-tapahtuma

su 2.10. klo 11.00 – su 2.10. klo 14.00

Tapahtuma tarjoaa rantareitin kulkijoille hyvän olon ja mielen elämyksiä Kiuruveden kauniissa kaupunkiluonnossa

Tervetuloa yksin, perheen, kaverin tai vaikkapa koiran kanssa kiertämään reitti Meijerin rannasta Eerolaan tai toisinpäin!

Matkan varrella voit mm. tehdä luontotaidetta, jumpata, ratsastaa keppareilla ja hevosella, hoivata lampaita ja kaverikoiria sekä syödä eväitä nuotiolla. Myös Tonttu Vikkeläisen huhutaan liikuskelleen tienoilla....

Talli Taitavat kaviot järjestää talutusratsastusta 2 euron hintaan (käteinen tai kortti). Myynnissä myös lammastuotteita.

Ennen tapahtumaa on mikkelinpäivän perhejumalanpalvelus kirkossa klo 10. Retkieväät tarjoaa Kiuruveden seurakunta ja K-supermarket Kiuruvesi (rajoitettu määrä).

Tapahtumassa mukana: Päiväkoti Päivänkakkara, Varapäre, Kiuruveden seurakunta, Kiuruveden kaupunki, K-supermarket Kiuruvesi, Kenneliiton kaverikoirat, Talli Taitavat Kaviot, KiuRa, Kiuru-Partio

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Nuorisotyönohjaaja