Pääsiäisen kirkkoilta

su 16.4. klo 19.00 – su 16.4. klo 20.30

Kiuruveden kirkko

Kirkkoilta, jossa eletään pääsiäisen iloa runojen ja musiikin kautta. Teemana on ”Soikoon ilovirtemme”.

Illassa kuullaan pääsiäisen tapahtumiin liittyviä runoja, muun muassa Rakel Liehun, Mirjami Lähteenkorvan, Irja Hiironniemen, Jaakko Haavion, Mika Waltarin, Kalervo Hortamon, Elina Vaaran ja Risto Kormilaisen tuotantoa. Välillä veisataan juhla-aikaan liittyviä Siionin virsiä.

Runot lausuu Leila Närhi-Murtorinne. Mirjami-Pajunen Aulis soittaa saksofonilla Siionin virret Kiitos olkoon Jumalalle ja Mua siipeis suojaan kätke sekä Mika Piiparisen Oi katso mikä aamu. Lisäksi Pekka Kaurala laulaa Taneli Kuusiston Sun ristis juurehen ja Jaakko Löytyn Kahden maan kansalainen. Säestäjänä on Maarit Amper, piano ja fagotti.

Tilaisuuden järjestää Herättäjä-Yhdistyksen paikallisosasto ja seurakunta. Kolehti kerätään Herättäjä-Yhdistyksen musiikkityön hyväksi.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Seurakuntapastori
Kirkkokatu 8
74700 Kiuruvesi

Vastuualueina lähetys- ja diakoniatyö. Vapaapäivät pääsääntöisesti maanantai ja tiistai.